دسته‌بندی مقالات جدیدترین مقالات مقالات تصادفی مقالات پربازدید

جدیدترین مقالات

مقالات تصادفی

مقالات پربازدید

خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است

آیت الله کعبی در گفت وگو با خبرگزاری رسا: خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است


آیت الله کعبی در گفت وگو با خبرگزاری رسا:



خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.





عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه های امید بر دشمن از سوی رییس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.



آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان  در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری از ارکان مشروعیت، مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری اسلامی و مهم ترین نهاد انقلابی نظام است.



وی افزود: حفظ، سلامت و تداوم انقلاب و سلامت مسیر انقلاب در صراط مستقیم الهی در گرو اقدام انقلابی مجلس خبرگان در لحظه های حساس و شرایط ویژه ای است که خبرگان باید در تعیین رهبری و مراقبت از تداوم صفات رهبری عمل کند.

خبرگان مجرای بیعت ملت وفادار با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولیت خبرگان مهم ترین مسؤولیت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: طبیعی است که خبرگان با این حساسیت باید خبرگان انقلابی باشد، خبرگان مجرای بیعت ملت وفادار به آرمان های امام، شهدا و رهبری با نظام جمهوری اسلامی و مظهر وفاداری عزتمندانه، سرافرازانه، خردمندانه و شجاعانه ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری عزیز انقلاب است

وی ادامه داد: انتظاری که ملت ایران دارند این است که مجلس خبرگان در طراز جایگاه رفیع خود از نظر اسلامی، مکتبی و انقلابی قرار گیرد، حضور مجتهدان متنفذ مردمی، با معنویت و حاضر در صحنه در صیانت، پاسداری و حراست از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی با انتخاب ملت، مجلس خبرگان را به الگویی ارزشمند در تبلور مردم سالاری اسلامی تبدیل کرده است.



آیت الله کعبی با بیان این که خبرگان با وزانت، مقبولیت و جایگاه بالای علمی و عملی سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی و مأیوس شدن نظام های استکباری و شیطانی شده است، ابراز داشت: وظیفه همه دستگاه های گوناگون نظام اسلامی پیمودن مسیر و راه روشنی است که اهداف بالای انقلاب اسلامی را محقق می کند.

خبرگان باید در طراز بالای پشتیبانی از ولایت فقیه و کمک به رهبری در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد

وی عنوان کرد: این مسیری که در گفتمان امام و رهبری و در گفتمان انقلاب اسلامی تبلور یافته و با فداکاری شهیدان، حانبازان و غافله شهدایی که امروز با عنوان مدافع حرم می آید، طراوت، شادی و صفا گرفته و انقلاب اسلامی را به عنوان موجودی زنده و با نشاط مطرح کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شاخصه های اصلی صراط مستقیم انقلاب عمل به وظیفه شرعی، اخلاص، شجاعت در اقدام، حکمت، تدبیر، صداقت، پاسداری از اصول انقلاب و ولایت فقیه و راه امام و رهبری است.

مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است



وی اضافه کرد: تلاش خبرگان برای پاسداری از اسلام و ارزش های اسلامی و معنویت بر پایه حکمت و عقلانیت و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، حل معضلات معیشتی مردم، حرکت به سوی پیشرفت علمی و افزایش اقتدار و استحکام درونی نظام اسلامی بر پایه علم، عدالت، معنویت و جایگاه رفیع مجلس خبرگان توقعات و انتظارات مردم را تا حدی بالا می برد که مجلس خبرگان باید در طراز بالای پشتیبانی از ولایت فقیه و کمک به رهبری در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت ملت باید ظهور و بروز پیدا کند که معنای انقلابی بودن مجلس خبرگان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه های امید بر دشمن از سوی رییس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.

وی ادامه داد: در میان هیأت رییسه شاخص مجلس خبرگان انقلابی رییس انقلابی مجلس خبرگان است، رییس خبرگان باید یادآور علم، معنویت و قداست مرحوم آیت الله مشکینی و مرحوم آیت الله مهدی کنی و جایگاه والای حضرت آیت الله یزدی باشد.



خبرگان از مقام رفیع ولایت فقیه حراست و پاسداری می کند



آیت الله کعبی با بیان این که ریاست مجلس خبرگان باید از عمق انقلاب، ریشه های اصیل حوزوی و جایگاه والای معنوی توأم با حکمت و شجاعت برخوردار باشد، ابراز داشت: رییس خبرگان باید به گونه ای که باشد روزنه های امید را بر دشمنان ببندد.

وی عنوان کرد: رییس آینده مجلس خبرگان باید نماد این جمله حضرت امام خمینی(ره) باشد که مجلس خبرگان تقویت رهبری است، در مجلس خبرگان پنجم شخصیت های والا و ارزشمندی حضور دارند که یکی از شخصیت های شاخص با روحیه های بیان شده خواهد آمد و اقبال عمومی به سمت او خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان مجلس ولایت فقیه و مجلس دیدبان نظام اسلامی در تحقق اهداف مقدس نظام، استیفای حقوق ملت و خدمت به مردم است که سبب تقویت، حراست و پاسداری از مقام رفیع ولایت فقیه خواهد بود./1323/ت301

ارسال سوال